چت بات هوشمند آراد

پشتیبان همیشه آنلاین برای کسب وکار شما

چت بات هوشمند آراد، یک دستیار مجازی پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی است که با بهره گیری از پردازش زبان طبیعی (NLP ) و یادگیری ماشینی می تواند مکالمات پیچیده را مدیریت کرده و تجربه ای سریع، دقیق و شخصی سازی شده از تعامل با مشتریان فراهم کند .

چرا

چت بات هوش مصنوعی آراد؟

چت بات هوش مصنوعی پشتیبان آراد، فراتر از یک ابزار ساده پشتیبانی است و با اتوماسیون هوشمند و پاسخگویی دقیق به کسب وکار شما کمک می کند تا مشتریان راضی تر و فرآیندها بهینه تر شوند .

Top Container
Icon Container → Icon Wrapper (4)

پاسخ دهی سریع و دقیق به سوالات پرتکرار

تجربه‌ای روان، مداوم و لذت‌بخش برای کاربران فراهم می‌سازد.

Top Container (1)
Icon Container → Icon Wrapper (5)

افزایش فروش و نرخ تبدیل مشتریان

با پاسخ به نیازهای لحظه ای و ارائه اطلاعات صحیح، فرصت های فروش را به حداکثر می رساند .

Top Container (2)
Icon Container → Icon Wrapper (6)

یکپارچگی کامل با سیستم های داخلی

اتصال آسان به CRM ، ERP و فروشگاه های آنلاین برای مدیریت یکپارچه تعاملات با مشتریان.

ویژگی های کلیدی

چت بات هوشمند پشتیبان

چت‌بات هوشمند پشتیبان آراد مجموعه‌ای از قابلیت‌های نوآورانه و پیشرفته را برای پاسخگویی سریع، دقیق و مداوم به مشتریان و بهبود کیفیت ارتباطات سازمان شما فراهم می‌کند.

[ 01 ]

پاسخگویی

لحظه‌ای و دقیق

[ 02 ]

گفت‌وگوی طبیعی

و چندزبانه

[ 03 ]

اتصال به سیستم‌های

داخلی (گفتینو و...)

[ 04 ]

کاهش هزینه‌های

پشتیبانی

[ 05 ]

شخصی‌سازی

مسیر مکالمه

مزایای کلیدی

چت بات هوشمند پشتیبان آراد

استفاده از چت‌بات هوشمند پشتیبان آراد، سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا با سرعت بیشتر، هزینه کمتر و ارتباطی روان‌تر خدمات بهتری ارائه دهند و تجربه مشتری به شکلی متمایز ارتقا یابد.

پاسخ دهی سریع و دقیق به سوالات پرتکرار

تجربه‌ای روان، پایدار و خوشایند برای کاربران فراهم می‌کند.

افزایش فروش و نرخ تبدیل مشتریان

با پاسخگویی آنی به نیازها و ارائه اطلاعات دقیق، امکان افزایش
 حداکثری فرصت‌های فروش را فراهم می‌سازد.

یکپارچگی کامل با سیستم های داخلی

پاسخ دهی سریع، دقیق و شخصی سازی شده باعث رضایت و اعتماد بیشتر مشتریان میشود.

کاهش بار روی تیم پشتیبانی و صرفه جویی در هزینه ها

خودکارسازی درخواست‌های تکراری به تیم شما کمک می‌کند تا انرژی و زمان خود را بر مسائل مهم‌تر و استراتژیک متمرکز سازد.

مقیاس پذیری و رشد آینده کسبوکار

چت‌بات آراد از کسب‌وکارهای کوچک تا سازمان‌های بزرگ، 
به‌راحتی قابل توسعه و شخصی‌سازی است.

کاربردهای واقعی

چت بات هوشمند پشتیبان آراد

چت بات هوشمند آراد، فراتر از یک ابزار پشتیبانی، به کسب وکارها امکان می دهد تا تعاملات مشتریان را بهینه کرده و فرآیندها را خودکار کنند. این راهکار هوشمند در صنایع و زمینه های مختلف کاربردهای عملی و ملموس دارد.

فروشگاه

های ایـنـتـرنـتـی

پاسخ هوشمند به پرسش‌های کاربران درباره محصولات و خدمات، شفاف‌سازی قیمت‌گذاری‌ها و ارائه اطلاعات دقیق در مورد سوالات مختلف مرتبط با کسب‌وکار یا سازمان شما.

بــانــک ها

و مؤسسات مالی

پاسخ فوری به پرسش‌های کاربران، ارائه اطلاعات غیرحضوری و مدیریت گفتگوهای مشتریان با دقت و اطمینان بالا.

آمــــوزش

آنلاین

پاسخ به سوالات دانشجویان، پشتیبانی در موضوعات آموزشی و راهنمایی آن‌ها با اطلاعات شخصی‌سازی‌شده.

اســتــارتاپ ها

و کسب وکارهای نوپا

گفت‌وگوی هوشمند با کاربران، پاسخ به نیازهای آنی و کمک به جذب مشتریان جدید.

سوالات متداول درباره دستیار

چت بات هوشمند

پاسخ به متداول‌ترین سوالات کاربران درباره قابلیت‌ها و نحوه عملکرد دستیار صوتی هوشمند آراد

بله، در به صورت اختصاصی امکان پشتیبانی از چند زبان فراهم است تا بتوانید با مشتریان بین المللی نیز به صورت هوشمند ارتباط برقرار کنید .
کاملاً امکان‌پذیر است. با API اختصاصی، چت‌بات آراد می‌تواند به گفتینو و سایر چت‌های مخصوص وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها متصل شود و ارتباطات کاربران را به‌صورت یکپارچه مدیریت کند.
بله، می‌توانید ظاهر، نام، لحن و رفتار چت‌بات را مطابق هویت برند خود شخصی‌سازی کنید.
خیر، فرآیند راه‌اندازی بسیار ساده است و در کمتر از 10 دقیقه روی وب‌سایت یا اپلیکیشن شما فعال می‌شود.
خیر، شما می‌توانید دموی اختصاصی چت‌بات را قبل از خرید و با هماهنگی با کارشناسان امتحان کنید و کیفیت عملکرد آن را بررسی نمایید.

نظرات

مشتریان ما

کسب وکارها و سازمان های می توانند فرایندهای خود را خودکار کنند، بهره وری تیم ها را افزایش دهند، هزینه های عملیاتی را کاهش دهند و تجربه مشتریان را به سطحی متمایز ارتقا دهند.

خودکارسازی آسان، بهره‌وری بیشتر...

«داشبورد مدیریتی و تحلیل داده‌ها به ما کمک کرده تصمیمات بهتری بگیریم. گزارش‌های هوشمند، شفافیت عملکرد را افزایش داده و کنترل را آسان‌تر کرده است.»

آقای مهندس مهدی سلطانی

مدیر واحد فناوری اطلاعات

«پاسخگوی صوتی هوشمند حجم زیادی از تماس‌های تکراری را مدیریت می‌کند و به ما این امکان را می‌دهد که تمرکز خود را بر مسائل مهم‌تر قرار دهیم.»

آقای مهندس رضا محسنی

مدیر فروشگاه آنلاین

«اتوماسیون پرونده‌های بیماران دقت ثبت اطلاعات را بالا برده و خطاهای انسانی را کاهش داده است. اکنون فرآیندها روان‌تر و مطمئن‌تر انجام می‌شوند.»

آقای دکتر علی احمدی

مدیر مرکز درمانی حکمت

«داشبورد مدیریتی و تحلیل داده‌ها به ما کمک کرده تصمیمات بهتری بگیریم. گزارش‌های هوشمند، شفافیت عملکرد را افزایش داده و کنترل را آسان‌تر کرده است.»

آقای مهندس مهدی سلطانی

مدیر واحد فناوری اطلاعات

«پاسخگوی صوتی هوشمند حجم زیادی از تماس‌های تکراری را مدیریت می‌کند و به ما این امکان را می‌دهد که تمرکز خود را بر مسائل مهم‌تر قرار دهیم.»

آقای مهندس رضا محسنی

مدیر فروشگاه آنلاین

«اتوماسیون پرونده‌های بیماران دقت ثبت اطلاعات را بالا برده و خطاهای انسانی را کاهش داده است. اکنون فرآیندها روان‌تر و مطمئن‌تر انجام می‌شوند.»

آقای دکتر علی احمدی

مدیر مرکز درمانی حکمت

"واقعا عالیه! چت باتشون جوابا رو سریع میده، یه بار یه محصولو اشتباهی پیشنهاد داد ولی بعدش خودکار درست شد. فروشمون بهتر شده".

خانم دکتر سارا کریمی

مدیر بازاریابی سپهر ان سیستم

«بررسی داده های سازمان سریعتر شده و از زمانی که سیستم آراد را به‌کار گرفتیم، توقف خط تولید کمتر شده و هزینه‌های تولید کاهش یافته .»

مهندس حسین مرادی

مدیر کارخانه تولیدی زرین فام

«تحلیل هوشمند داده‌ها مدیریت فعالیت‌های اداری دانشجویان مانند انتخاب واحد، ثبت درخواست‌ها و امور جاری را ساده‌تر و دقیق‌تر کرده است؛ این فرایندها اکنون سریع‌تر انجام می‌شوند و رضایت دانشجویان افزایش یافته است.»

آقای دکتر سعید ابراهیمی

مدیر واحد آموزش دانشگاه

"واقعا عالیه! چت باتشون جوابا رو سریع میده، یه بار یه محصولو اشتباهی پیشنهاد داد ولی بعدش خودکار درست شد. فروشمون بهتر شده".

خانم دکتر سارا کریمی

مدیر بازاریابی سپهر ان سیستم

«بررسی داده های سازمان سریعتر شده و از زمانی که سیستم آراد را به‌کار گرفتیم، توقف خط تولید کمتر شده و هزینه‌های تولید کاهش یافته .»

مهندس حسین مرادی

مدیر کارخانه تولیدی زرین فام

«تحلیل هوشمند داده‌ها مدیریت فعالیت‌های اداری دانشجویان مانند انتخاب واحد، ثبت درخواست‌ها و امور جاری را ساده‌تر و دقیق‌تر کرده است؛ این فرایندها اکنون سریع‌تر انجام می‌شوند و رضایت دانشجویان افزایش یافته است.»

آقای دکتر سعید ابراهیمی

مدیر واحد آموزش دانشگاه

«کیوسک دیجیتال باعث شده مراجعه‌کنندگان سریع‌تر راهنمایی شوند و تجربه خرید به شکل محسوسی بهبود پیدا کند. مدیریت صف‌ها اکنون بسیار راحت‌تر است.»

آقای دکتر امیر رضایی

مدیر داروخانه دکتر رضایی

«دستیار مدیریتی هوشمند با ارائه گزارشات شفاف و شخصی‌سازی‌شده روند پیشرفت کار های مدیریتی را سریع‌تر و منظم‌تر کرده و مدیریت آموزشگاه را ساده‌تر کرده است.»

خانم مهندس مریم رضوی

مدیر آموزشگاه زبان سعادت

«ابزارهای هوش مصنوعی در ارتباط با مشتریان شفافیت ایجاد کرده‌اند. پاسخ‌های فوری و دقیق، تصویر برند ما را حرفه‌ای‌تر و قابل اعتمادتر کرده است.»

آقای مهندس محمد کاظمی

مدیر روابط عمومی شرکت فناوری

«کیوسک دیجیتال باعث شده مراجعه‌کنندگان سریع‌تر راهنمایی شوند و تجربه خرید به شکل محسوسی بهبود پیدا کند. مدیریت صف‌ها اکنون بسیار راحت‌تر است.»

آقای دکتر امیر رضایی

مدیر داروخانه دکتر رضایی

«دستیار مدیریتی هوشمند با ارائه گزارشات شفاف و شخصی‌سازی‌شده روند پیشرفت کار های مدیریتی را سریع‌تر و منظم‌تر کرده و مدیریت آموزشگاه را ساده‌تر کرده است.»

خانم مهندس مریم رضوی

مدیر آموزشگاه زبان سعادت

«ابزارهای هوش مصنوعی در ارتباط با مشتریان شفافیت ایجاد کرده‌اند. پاسخ‌های فوری و دقیق، تصویر برند ما را حرفه‌ای‌تر و قابل اعتمادتر کرده است.»

آقای مهندس محمد کاظمی

مدیر روابط عمومی شرکت فناوری

ارتباط با مشتریان

خود را هوشمند و سریع تر کنید!

با چت بات هوشمند آراد، پاسخگویی به کاربران وب سایت شما /۲۴ ۷ خودکار می شود، زمان انتظار کاهش می یابد و تجربه ای سریع، دقیق و شخصی سازی شده برای مشتریان ایجاد می شود .